cross2
שירות ותמיכת לקוחות

מדיניות ביטולים - ביטול עסקה

על-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.

ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת טלפון או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.

במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את כספו עבור המוצר לפי חוק הגנת הצרכן.
אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול עסקה מפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

האם מאמר זה עזר לכם?
thumbs-up3 2
thumbs-down3 0

© 2020 יוקאר פארם בע”מ. כל הזכויות שמורות.