cross2
שירות ותמיכת לקוחות

שאלות בנושא יצירת קשר ושירות לקוחות

שאלות בנושא יצירת קשר ושירות לקוחות

איך ניתן ליצור קשר?
ניתן ליצור קשר דרך אימייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,דרך הווטצאפ יוקאר פארם או מספר טלפון 058-4502290 או דרך הפייסבוק או דרך האינסטגרם. 

שעות פעילות?
שירות לקוחות בטלפון:
א-ה: 08:00-22:00
ו': 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת
ש': זמינים ממוצ"ש

כתובת מייל וכתובת משרדים? 
כתובת מייל שלנו לפניות This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

כתובת המשרדים שלנו: המלאכה 19 ראש העין 

האם ניתן לבצע הזמנה בטלפון?
כן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית, נעזור לכם בכיף בכל מה שתרצו!

במידה ולא הייתי מרוצה מהמוצר או השירות שקיבלתי, לאן ניתן לפנות?
קודם כל אנחנו מצטערים. אנחנו מנסים תמיד לשפר את השירותים שלנו כדי להעניק חווית קנייה מהנה. ניתן לפנות אלינו טלפונית או בכתובת המייל הנ"ל בכל נושא.  

האם במקרה של מוצר פגום נדרש לשלם כסף על משלוח חזרה?
לא, כחלק מהשירות ואחריות שלנו כחברה אנחנו נדאג לשליח שיגיע אליך עם מוצר חדש וייקח ממך את המוצר הפגום.  

פתיחת תלונה להנהלה? 
פתיחת תלונה להנהלה מתבצעת ע״י הכנסת פרטי משתמש פרטי יצירת קשר מועדפים כדי שנוכל לטפל בבעיה שלך. 

מקרים דחופים פשוט צלצלו למספר טלפון: 0584502290

האם מאמר זה עזר לכם?
thumbs-up3 1
thumbs-down3 0

© 2020 יוקאר פארם בע”מ. כל הזכויות שמורות.