cross2
שירות ותמיכת לקוחות

שאלות בנושא מוצרים

מה קונים כאן?
באתר זה ניתן לקנות את כל המותגים אהובים של מוצרי הפארם, תמרוקים, קוסמטיקה ובישום. בקרוב יהיה ניתן לרכוש גם תרופות עם ובלי מרשם רופא.  

איזה מותגים יש ב u-care? 
מגוון מותגים כמו קולגייט פלמוליב, מותגי יוניליוור, מותגי סנו, מותגי פרוקטר אנד גמבל וכו'. 

איזה מגוון מוצרים אתם מציעים באתר?
מגוון מוצרים לאם ולתינוק, טיפוח הפנים, טיפוח השיער, טיפוח הגוף, היגיינת הפה, מוצרים שטוב שיש בבית, היגיינה נשית, מוצרי גילוח, איפור קוסמטיקה.

איך ניתן לחפש מוצר באתר?
ניתן לחפש מוצרים בכמה דרכים: 
בשורת החיפוש: תקלידו את המוצר שאתם מחפשים בעברית או באנגלית והיא תזרוק לכם את האופציות הרלוונטיות. מתוך האופציות יש להקליק על מה שעונה לחיפוש שלכם.

תפריט עליון במחשב או תפריט צד בסמארטפון: מחולק לקטגוריות ול-תת קטגוריות כדי שתוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם רוצים בקלות ובנוחות. לדוגמה: משחת שיניים קולגייט תוכלו למצוא תחת קטגוריית "היגיינת הפה", ובתת קטגוריה של "משחת שיניים". לאחר בחירת "משחת שיניים" תוכלו להשתמש בפילטרים כמו: "מותג" ולמיין לפיו, בדוגמה שלנו למיין לפי מותג קולגייט.

איך ניתן לרכוש מתנה?
 אין כמו להפתיע מישהו יקר לכם במתנה מפנקת. דרכינו תוכלו לעשות זאת מבלי לצאת מהבית. תבחרו המוצר/ים, תגיעו לעמוד של מילוי פרטים למשלוח, ושם תחת "הערות" תרשמו מתנה ואנחנו נעטוף אותו באריזת מתנה. אם תרצו תוכלו להוסיף כרטיס ברכה (בתשלום), עם הקדשה- יש להקליד את ההקדשה ב"הערות". כמו כן תוכלו לשלוח את המתנה ישירות לכתובת שעליה היא נועדה. בעמוד של פריטי המשלוח תלחצו על האפשרות "סמנו כאן אם אתם צריכים את המשלוח לכתובת אחרת"  ותמלאו את פריטי החבר/חברה/קרוב לבכם. 

הייתי רוצה לעטוף חלק מהמוצרים בעטיפת מתנה - איך ניתן לעשות את זה?
לאחר בחירת המוצרים תלחצו על "מעבר לתשלום מאובטח" ותחת "פריטי לקוח" ב"הערות להזמנה/משלוח" יש לרשום איזה מוצרי/ים מהסל קניה שלכם מיועד/ים כמתנה, ואם יש יותר ממתנה אחת.

הייתי מעוניין להוסיף ברכה למתנה - איך ניתן לעשות את זה?
תחת קטגוריית "טוב שיש בבית" תוכלו למצוא כרטיסי ברכה. תבחרו את המתאים לכם, לאחר מכן תלחצו על "מעבר לתשלום מאובטח" ותחת "פריטי לקוח" ב"הערות להזמנה/משלוח" ותרשמו לנו מה אתם רוצים שיופיע על הכרטיס.

האם המוצרים באתר עברו ניסויים בבעלי חיים?
חלק מהמוצרים באתר עברו ניסויים בבעלי חיים, כמובן במעבדות של היצרנים. אנחנו מעודדים מוצרים שאינם עברו ניסויים בבעלי חיים ולכן אנחנו מסמנים באייקון את המוצרים האלו. 

האם למוצרים יש תאריך תפוגה?
לכל מוצר יש תאריך תפוגה, לפעמים כקוד לפעמים כתאריך ברור על האריזה או על המוצר. 

איך משתמשים במוצרים באתר? 
בכל מוצר שאנחנו משווקים יש הוראות שימוש ומידע חשוב, ישנה לשונית בכל עמוד מוצר על הוראות שימוש אחסנה, בטיחות ואזהרות. מצאת מקום שחסר? לשלוח הודעה ונחזור אליך עם כל המידע החסר. 

למה לי לסמן מוצרים כאהובים? 
כל מוצר שתסמנו כאהוב נכנס לרשימה של המוצרים האהובים שלך, דרך רשימה זו תוכלו להכניס את המוצרים שאתם אוהבים בזריזות לסל בלי חיפושים מיותרים. 

לפעמים אנחנו נתקלים במוצר עם מחיר מעולה אבל יש לנו ממנו בבית, אנחנו נרצה שבקניה הבאה הוא יתווסף אוטומטית וזאת הדרך הפשוטה ביותר. 

האם אני יכול להוסיף עוד מוצרים להזמנה שכבר ביצעתי? 
במידה והזמנתי מוצר והוא חסר במלאי ,מה עושים?
אנחנו עובדים קשה כדי שמקרה מהסוג הזה לא יקרה בחיים, אנחנו עובדים עם מאות פריטים, כאשר מוצר נגמר במלאי מערכת האתר לא תאפשר רכישה, אבל בסופו של דבר לפעמים יש תקלות ולכן אנחנו יוצרים קשר מיידי עם הלקוח. 

איך ניתן לדעת האם מוצר שבחרתי משתתף במבצע כלשהו?
במידה ומוצר מסויים משתתף במבצע כלשהו הוא יסומן בהתאם והמחיר עצמו ירד אוטומטית כאשר יהיה ניתן לראות את המחיר הקודם לפי החוק. 

איפה ניתן לקרוא חוות דעת על מוצרים? 
חוות דעת ניתן לקרוא קודם כל בעמוד מוצר, תחת לשונית חוות דעת/ ביקורת מוצר, במידה ולא ראיתם חוות דעת כדאי לפנות אלינו ואנחנו נשלח לך חוות דעת נאמנה מהארץ או מחו"ל. 

האם המוצר שאני מתעניין בו יהיה במבצע בעתיד הקרוב? 
כדאי להצטרף אלינו לרשימת תפוצה כדי לדעת לפני כולם על מבצעים, הטבות, הנחות ודילים שנשארים רק ברשימת התפוצה הזאת. להצטרפות ללחץ פה

המוצר שרכשתי היה אמור להיות במבצע אך לא קיבלתי את ההנחה .מה ניתן לעשות?
לא אמור להיות איזה בעיה, כמובן שאנחנו פה במידה והיתה תקלה. 

איך ניתן לבדוק אם מוצר מסוים נמצא במלאי? 
כל המוצרים שנמצאים במלאי ,מה שאינו במלאי מסומן באתר כחסר במלאי. במידה ומעוניינים במוצר שחסר במלאי כדאי ליצור קשר ואנחנו נשיג לך אותו באופן אישי.

האם מאמר זה עזר לכם?
thumbs-up3 2
thumbs-down3 5

© 2020 יוקאר פארם בע”מ. כל הזכויות שמורות.