cross2
שירות ותמיכת לקוחות

שאלות בנושא משלוחים, זמני אספקה ואיסוף עצמי

משלוחים, אספקה ואיסוף עצמי

מהם סוגי המשלוחים? 
ישנם 4 סוגי משלוחים:

  • משלוח עד אליך (בית/ משרד) בעלות של 29 ש״ח.
  • משלוח לנקודה הקרובה אליך לאיסוף באחת מנקודות האיסוף הקרובות אליך. בעלות של 15 ש״ח.
  • איסוף עצמי ללא עלות - כתובת המלאכה 19 פארק אפק ראש העין.
  • משלוח אקספרסס - (מינימום הזמנה 500 ש״ח) בעלות של 50 ש״ח. 

איך מתבצע המשלוח?
לאחר אישור התשלום נשלח אליכם מייל עם פרטי ההזמנה, בנוסף תקבלו סמס לגבי סטטוס המשלוח.
כל הזמנה אחרי השעה 12:00 נחשב כיום עסקים הבא.

כמה זמן לוקח לחבילה להגיע? (זמני אספקה)
תלוי בשיטת המשלוח שבחרתם:

  • משלוח עד הבית- עד 3 ימי עסקים לכל הארץ. הזמנה אחרי השעה 12:00 נחשב ליום עסקים הבא. חצי שעה לפני שהמשלוח מגיע מקבלים צלצול לסלולרי מהשליח האישי. (בחגים ובחגי קניות אונליין נובמבר עד 7 ימי עסקים). 
  • משלוח באמצעות לוקר/נק' חלוקה- בין 1 ל-4 ימי עסקים. תקבלו הודעת SMS ומייל שמחכה לך פריט הזמנה בלוקר / בנק' חלוקה סמוך לביתך. יום למחורת ההזמנה נחשב ליום עסקים הראשון. (בחגים ובחגי קניות אונליין נובמבר עד 7 ימי עסקים). שירות משלוח E-POST מוגבל לגודל קרטון 30X40, במידה וההזמנה שלכם לא תוכל להכנס למידות קרטון זה ניצור עמכם קשר לחיוב של 14 ש"ח עבור שינוי שיטת משלוח למשלוח עד הבית. 
  • איסוף עצמי מהמלאכה 19 ראש העין- ניתן לאסוף באותו היום. תקבלו הודעת SMS/וואטסאפ ברגע שההזמנה שלכם מוכנה. ניתן לאסוף את ההזמנה מהשעה 10:00 בבוקר עד 20:00 בערב. כל הזמנה לאיסוף עצמי אחרי השעה 20:00 יטופל ביום עסקים הבא.
  • משלוח אקספרסס - (מינימום הזמנה 500 ש״ח) בעלות של 50 ש״ח. נדרש להזמין עד השעה 18:00 כדי לקבל באותו היום. חיפה/קריות - ג״ג צפוני. קרית גת/אשקלון- ג״ג דרומי. ירושלים- ג״ג מזרחי. 

איפה בודקים סטטוס משלוח: בלינק הבא מזינים את מס׳ המעקב שלכם + הטלפון שלכם. לחצו כאן

 

כמה נקודות לחלוקה יש? איך בוחרים נקודת חלוקה?
שירות E-Commerce לאיסוף חבילות כ- 700 לוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף בפריסה ארצית. באתר ברגע שבוחרים בשיטת משלוח זו, נפתחת מפה ושדה מעליה. כתבו בשדה את כתובתיכם. על המפה יופיעו נקודות אדומות לבחירה, הקליקו במפה על הנקודה הקרובה הנוחה ביותר עבורכם. אם לא בחרתם נקודה מכל סיבה שהיא, הנקודה תבחר עבורך באופן אוטומטי. לצורך שינוי הנקודה יש לפנות לחברת השליחויות.

האם יש משלוח חינם?
כן, יש 2 אפשרויות לקבל משלוח חינם:

  • בהזמנה מעל 250 שקל משלוח חינם על ידי e-post, כלומר קבלת חבילה לנקודת איסוף הקרובה לביתך/למשרדך/לכתובת רצויה. שירות משלוח E-POST מוגבל לגודל קרטון 30X40, במידה וההזמנה שלכם לא תוכל להכנס למידות קרטון זה ניצור עמכם קשר לחיוב של 14 ש"ח עבור שינוי שיטת משלוח למשלוח עד הבית. 
  • בהזמנה מעל 500 שקל משלוח חינם עד הבית.

אני יכול לעקוב אחרי מצב ההזמנה שלי?
כמובן אנחנו מעדכנים בסטטוס הזמנה לכל הדרך  

ביצעתי הזמנה באתר שלכם, איך אוכל לדעת שהתקבלה? 
כדי לדעת אם ההזמנה התקבלה נדרש לפתוח את המייל ולראות זאת, בנוסף במערכת האישית באתר תראה סטטוס הזמנה.  

מי רשאי לעשות הזמנה באתרנו?
כל אדם ראשי לעשות הזמנה אצלנו, אין אצלנו הבדלים בלאום גזע דת ומין כולם אצלנו שווים,הערך העליון ביותר שלנו הוא ערך כבוד האדם. 

המשלוח יהיה כרגע לישראל בלבד Shipping only to Israel.

איך אתם שולחים אליי את החבילה? 
את החבילה אנחנו אורזים בקרטון. מוצרים שבירים או רגישים מקבלים יחס חם ואוהב. 

לאחר מכן החבילה עוברת לחברת הפצה אשר ממיינת את החבילה ודואגת לספק אותה עד אליך.

איך אורזים לי את החבילה?  
בחברתנו ישנה מחלקת אריזה אשר מכניסה את המוצרים לפי קוד פריט לעגלה, מהעגלה המוצרים עוברים לעמדת אריזה, שם מוכנסים המוצרים לקרטון ממותג ucare. מבצעים בדיקה כפולה שכל המוצרים אכן נמצאים, סוגרים את הקרטון ומדביקים עליו את תווית פרטי המזמין למשלוח. 

האם המשלוח עולה כסף? 
משלוח עד הבית עולה 29 ש״ח, איסוף עצמי הוא ללא עלות, ישנה אפשרות למשלוח עם עלות זולה יותר לנקודת חלוקה/לוקרים הקרובה אליך במחיר של 15 ש״ח.

מה עושים במקרה שהמוצר שהזמנתי לא הגיע אליי או שאינו תואם לתיאור?
במצב זה נדרש לפתוח פניה באתר עם הבעיה.

  • מה מדיניות המשלוחים ואספקה שלכם? לחצו פה
  • אני רוצה לבצע הזמנות לכתובות שונות, פעם לעבודה ופעם לבית, האם ניתן להגדיר מספר כתובות למשלוח? ניתן לרשום כתובת ראשית בהתחלה ואם יש שינוי לכתובת אחרת יפתח חלון לשינוי כתובת . בכל זמן אפשר לשנות את הכתבובת העיקרית בעמוד האישי. 

כיצד ניתן לשלוח מתנה למישהו? נדרש לשלוח מייל לפה >> This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או לצלצל אלינו 058-4502290

למה לא קיבלתי את כל המוצרים שהזמנתי? 
מצב זה יכול להיות רק בטעות אנוש, לא בכוונה, במידה וזה קרה צור קשר עם השירות ואנחנו נספק לך במהירות את הפתרון הטוב ביותר עבורך.  

האם המשלוחים לכל הארץ?
כן, לא משנה איפה אתם נמצאים בארץ, אנחנו מגיעים אליכם. 

מי יספק לי את ההזמנה? יש שם ופלאלפון במקרה שארצה ליצור קשר?  
חברת ההפצה שעובדת איתנו היא חברת HFD, יש שם ופלאפון לשליח, יש גם אפשרות לראות בזמן אמת את מיקום השליח.

שאלות בנושא לוקרים ואיסוף מנקודות בארץ: 

מה זה לוקר אוטומטי?
זהו תא אחסון מאובטח המיועד להזמנת מוצרים מחנויות מסחר ברשת. בעת ביצוע קניה באתר ניתן לבחור את האופציה של לוקר דיגיטלי והחבילה תשלח אל הלוקר הנבחר. קוד הגישה לפתיחת הלוקר ישלח אליך באמצעות SMS. שירות משלוח E-POST מוגבל לגודל קרטון 30X40, במידה וההזמנה שלכם לא תוכל להכנס למידות קרטון זה ניצור עמכם קשר לחיוב של 14 ש"ח עבור שינוי שיטת משלוח למשלוח עד הבית. 

איך אדע לאתר לוקר קרוב למקום עבודתי או מקום מגורי?
תוך כדי תהליך הרכישה באתר נציג לך את רשימת הלוקרים הפזורים בכל הארץ.

מי מביא את המוצר ללוקר באיסוף עצמי?
ניהול ותפעול מערכת E-post מתבצע ע"י חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה, מהחברות המובילות בתחום ההפצה לאתרי מסחר אלקטרוניים. לחברת ניסיון של 20 שנה וכלים טכנולוגים מפותחים המשרתים את כל שלבי ההפצה, חוסכים בעלויות כוח אדם ומסייעים להעצמת השירות ללקוחות הקצה.

האם מאמר זה עזר לכם?
thumbs-up3 7
thumbs-down3 5

© 2020 יוקאר פארם בע”מ. כל הזכויות שמורות.